reklama

Anjelova pieseň

...venované Danke Janebovej

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Keď mi slnko ráno

zasvieti do tváre

a pohladí jej obrysy

zmení ma na strom

a pobozká s nehou konáre

Pošepnú mu vetrom

môj skrytý sen

o anjelovi

čo zloží pre mňa

pieseň

Slnko ma vyslyší

pošle mi lúčmi anjela

je tak krehký

že ho oblieka

do vlastného tela

Roztvorím mu srdce

vpadne doň hlboko

pod jeho dotykom

mi tlčie tak divoko

Vo výdychu vo mne odhalí

pocity v úplnej nahote

Nech odíde

čo bo(le)lo!

- spomienky, smútok obete

A zahrá mi melódiu

čo túžbu vo mne obnaží

tak veľmi podobať sa

na ňu snažím

V mlčaní pochopím

svoj vlastný obraz

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som tebou samou, Láska

nielen tvoj odraz

Katarína Majerová

Katarína Majerová

Bloger 
  • Počet článkov:  93
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vnímajúca bytosť. Milovaná a milujúca žena. Šťastná matka. A to stačí :-) Zoznam autorových rubrík:  Svet mojimi očamiSvet detí mojimi očamiSymbolikaZamysleniaTúlavé myšlienkyPuto spomienokCome in quietlyMy voice is LisaV rozhovore s láskou

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu