reklama

Z hlbín môjho ja

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu
(zdroj: Knut Ekwall)

V srdci mi tlčie pieseň

pre sirénu mojich morí

s nehou mi vkladá

do srdca spomienky

na jednu z vášnivých nocí

kedy z tajomných hlbín mora

vypláva túžba po vzájomnej búrke

žiadostivých energií

a nehanebne sa vnára do morskej peny

hučiacej intenzity pocitov

až kým nezmyje pomyselnú vinu

mlčky v objatí námorníka

znovuzrodením svojho ja

Katarína Majerová

Katarína Majerová

Bloger 
  • Počet článkov:  93
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vnímajúca bytosť. Milovaná a milujúca žena. Šťastná matka. A to stačí :-) Zoznam autorových rubrík:  Svet mojimi očamiSvet detí mojimi očamiSymbolikaZamysleniaTúlavé myšlienkyPuto spomienokCome in quietlyMy voice is LisaV rozhovore s láskou

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu