reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Majerová

Katarína Majerová

Bloger 
  • Počet článkov:  93
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vnímajúca bytosť. Milovaná a milujúca žena. Šťastná matka. A to stačí :-) Zoznam autorových rubrík:  Svet mojimi očamiSvet detí mojimi očamiSymbolikaZamysleniaTúlavé myšlienkyPuto spomienokCome in quietlyMy voice is LisaV rozhovore s láskou

reklama

V rozhovore s láskou

V rozhovore s láskou... na záver o paralelnosti

Katarína Majerová

V rozhovore s láskou... na záver o paralelnosti

Vyšla som zo svojej skrýše, plynule prechádzam z jedného paralelného sveta do druhého. Mám potrebu konfrontácie s realitou. So svetom okolo mňa. Je otázne, ktorý svet je reálnejší, či ten môj vnútorný, plne subjektívny, alebo ten vonkajší, ktorý sa tvári, že je objektívny, ale človek si z neho aj tak vyberie to, čo chce a vníma to tak, ako chce, alebo vie. Nehodnotím, len konštatujem. Tomu pragmatizmu rozumiem. Je mi tiež blízky. Ale o tom písať nechcem...

  • 22. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
V rozhovore s láskou... o duši a vášni (6. časť)

Katarína Majerová

V rozhovore s láskou... o duši a vášni (6. časť)

Myšlienky sa započúvali do mlčania, rozplynuli sa v dychu duše. Je plynulý, teplý, pokojný a zároveň nástojčivý. Priestor obsiahlo zvláštne pulzujúce ticho... ako pred búrkou... Túžim s ním splynúť. Prebudiť búrku pocitov, oddať sa nespútanosti ich túžby, ktorá je jedným z dôkazov, že duša žije. Tlkot srdca je ozvenou bubnov mocných šamanov, ktorí privolávajú energie sveta. Zázrak prebudenia človeka. Cítiacej bytosti. Kúska mozaiky najnevyspytateľnejšej sily lásky. Vášne...

  • 10. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 068x
  • 2
V rozhovore s láskou... o sklamaní a trpezlivosti (5. časť)

Katarína Majerová

V rozhovore s láskou... o sklamaní a trpezlivosti (5. časť)

Niečo tu nesedí... V noci zle spím, v práci netrpezlivo pozerám na hodinky, neviem sa dočkať, kedy opustím priestory kancelárie, idem na nákupy, nič sa mi nepáči, len bezcieľne blúdim nákupným centrom, neviem si nájsť svoje miesto. Zavolám mamine, je fantasticky naladená, snažím sa nadýchať tej pohodičky, ale ani to nestačí... Prídem domov, zapnem si notebook a pustím si hudbu, tentokrát Sarah Brightman. Pozoruješ ma z kúta izby. Tvoj pokoj obsiahol celú izbu, ale odráža sa odo mňa. Som zrkadlom čiernej diery, vťahujem do seba svet naokolo, utopím ho vo svojich myšlienkach, ale jeho obraz neprezradím...

  • 9. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 265x
  • 5
V rozhovore s láskou... o strachu a úniku (4. časť)

Katarína Majerová

V rozhovore s láskou... o strachu a úniku (4. časť)

Vonku prší... Kvapky dažďa obmäkčujú vietor, snažia sa utíšiť jeho nepokoj. Dnes to nie je v ich moci. V tichu si ma vietor pomaly podmaňuje. Oblieha ma skľúčenosť. Bez varovania. Hlavou mi víria písmenká... Pocity odhaľujúce ilúziu... ako mesiac osvetľujúci nemé údolie... písmenká čupia v tichu nočných bludísk... bojazlivo sa primkýnajú k stromom... túžia splynúť s ich kmeňmi... cez ich konáre sa dotknúť neba... a vpísať do hviezd svoj strach... možno sa zmení na prach... a noc ním pomaľuje oblohu...

  • 4. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 074x
  • 11
V rozhovore s láskou... o odvahe a slobode (3. časť)

Katarína Majerová

V rozhovore s láskou... o odvahe a slobode (3. časť)

Neudržala som slzy, láska... Nemá bolesť bola desivo fascinujúca, do očí mi vtlačila slzy. Nastavila mi zrkadlo a ja som neodvrátila zrak. Duša je nemou výpoveďou našich pocitov... Schúliš si ma v náručí a ja sa cítim v bezpečí... - Porozprávaj mi o tom viac...

  • 31. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 101x
  • 16
reklama
V rozhovore s láskou... o snoch a odpustení (2. časť)

Katarína Majerová

V rozhovore s láskou... o snoch a odpustení (2. časť)

Zapaľujem si v izbe sviečky a v ich žiare ťa opäť zbadám. - Dnes si nejaká zamyslená...

  • 28. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 036x
  • 0
V rozhovore s láskou... o láske a minulosti (1. časť)

Katarína Majerová

V rozhovore s láskou... o láske a minulosti (1. časť)

Viem, že prichádzaš. Ticho zaklopeš, otvoríš dvere a pomaly vkročíš dnu. - Smiem ťa vyrušiť v tvojej samote? - Ty kedykoľvek, láska. Dlho sme sa spolu nerozprávali. Cítila som tvoju prítomnosť, obdivovala som tvoju trpezlivosť, akou si čakala na chvíľu, kedy ťa opäť zavolám. A si tu...

  • 22. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu